Subject: RE: Eelnõu esitamine kooskõlastamiseks
From: "Taavet Reimers" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Jul 2025 09:53:52 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Täname kaasamise eest.

Kooskõlastame eelnõu märkusteta.

Parimat

Taavet Reimers

Eesti Kiirabi Liit

Juhtaise esimees

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Saturday, June 28, 2025 5:41 PM
To: Finantsinspektsioon <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Pangaliit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Turvaettevõtete Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Haiglate 
Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Arstide 
Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Eesti Perearstide Selts <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Vee-ettevõtete Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Kiirabi Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Ravimitootjate Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Ravimihulgimüüjate Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Proviisorapteekide Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Apteekrite Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Proviisorite Koda 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Esmatasandi 
Tervisekeskuste Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Elektritööstuse Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Eesti Jõujaamade ja Kaugkütte Ühing <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Eesti Gaasiliit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Transpordikütuste Ühing <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Infotehnoloogia ja 
Telekommunikatsiooni Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Põllumajandus-Kaubanduskoda <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Toiduainetetööstuse Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Eesti Kaupmeeste Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Eelnõu esitamine kooskõlastamiseks

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Tagasisidet ootame 8. augustiks

Pealkiri: Vabariigi Valitsuse 09. detsembri 2022 määruse nr 121 „Võrgu- ja 
infosüsteemide küberturvalisuse nõuded“ muutmise eelnõu.

Registreerimise kuupäev: 27.06.2025

Registreerimise number: 8-1/5574-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee

NB! Tegemist on väljastpoolt Kliinikumi saabunud kirjaga. Kui kirja saatja 
on teile tundmatu, siis turvalisuse huvides palun ärge avage kirjas olevaid 
faile ja linke. Kahtlaste kirjade korral palun teavitage arvutiabi 
telefoninumbril 731 9222 või [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> .